Dah terlalu banyak aduan atau komplain mengenai perkhidmatan kesihatan. Yang keluar dalam akhbar hanya yang kita tahu sahaja, bagaimana yang lainnya. Aduan hanya diambil tindakan apabila setelah tersiar dalam akhbar atau blog. Peluang anda untuk membuat aduan secara terus.
Datang jauh-jauh pergi buat rawatan dekat hospital selayang sekali sampai kena layan macam tak sakit boleh petugas kesihatan ni cakap tak nampak sakit, sedihnya. Macam ni kah layanan petugas kesihatan yang sebenarnya. Sekarang saya masuk yellow zone apa tindakan kerajaan dengan petugas tersebut. Staf lain kata orang yang jaga bahagian pendaftaran tu orang lama.
Datang jauh-jauh pergi buat rawatan dekat hospital selayang sekali sampai kena layan macam tak sakit boleh petugas kesihatan ni cakap tak nampak sakit, sedihnya. Macam ni kah layanan petugas kesihatan yang sebenarnya. Sekarang saya masuk yellow zone apa tindakan kerajaan dengan petugas tersebut. Staf lain kata orang yang jaga bahagian pendaftaran tu orang lama.
ReplyDelete