Wednesday, August 17, 2011

Terima kasih Hospital Melaka




6 comments:

  1. 24/4/2017 1800 hour. Hospitak besar melaka. Bilik 4.Servis lambat 4 jam menunggu. Kesian org tua. Jumpa doctor tak smpai 5 minit. Bila minta d jumpa doctor pakar doctor tnya balik nk g berjumpa doctor pakar mana. Kalau bidang saya boleh lah sy jawab.ada kah kelaouan seorg doctor kerajaan spt ini. Sila ambil tindakan.

    ReplyDelete
  2. Pada 5/5/2017 jam 6.30 ptg hari jumaat anak saya kemalangan dan telah dihtr oleh ambulan Jpam ke hospital Besar melaka dan anak saya diturunkan dari ambulan dan dimasukkan Unit Zon Kuning bersama dengan barang peribadi iaitu sebuah beg galas hitam yg berisi pakaian dan brg peribadi lain, yg dianggap bkn barang berharga oleh sesetengah pihak .Walaubagaimana pun beg tersebut didapati telah hilang dan perkara ini jelas kerana anak saya tidak kritikal dan npk dimana begnya diletakkan,setelah saya sampai saya cuba mencari dan bertanya ttg beg tersebut namun tiada siapa yg tahu dimana ianya diletakkan dan tidak dpt ditemui hingga kini .Saya berasa agak terkilan dgn hal tersebut dan berhrp pihak hospital lbh bertanggungjawab dalam menjaga barang pesakit mungkin ianya bkn berharga dimata anda tapi amat berharga pada pesakit yg menyebabkan emosinya terganggu.Walaubagaimana pun ribuan terima kasih kepada semua yg membantu anak saya pada hari tersebut.

    ReplyDelete
  3. Service sangat2 fail..org yg kne operate disuruh puasa..nk operate pagi tp tggu smpai ke mlm x operate..jwpn sng je bg tak confirm..asyik tak confirm jee..pesakit tu dh nk mati kelaparan..lagi tmbah2 penyakit

    ReplyDelete
  4. Jangan sebab COVID-19 alasan akibat pesakit biasa terlibat kelaparan. Cuma hantar makanan pun tak bagi. Pesakit tak makan, macam mana boleh baik?

    ReplyDelete
  5. Saya faham masalah covid sekarang tapi pengurusan hospital sangat teruk sekarang.Pesakit dibedah tanpa memaklumkan waris.Kehilangan barang seperti cermin mata semasa membuat xtray dan gigi palsu semasa pembedahan.Bila kami tanya semua tidak mahu bertanggungjawab.Pengurusan Hospital Melaka tidak seperti dahulu..terbaik pada pandangan saya.

    ReplyDelete
  6. Terlalu lambat servis hospital melaka ni..esp emergency dept..ayah saya tggu untuk pendaftaran je satu jam..itu belum jmpa doctor lg..separuh mati tahan sakit..bila jumpa doctor bole lak ckp xda ape2..just amik ubat je..ayah aku jatuh bodoh..kenapa xbuat xray..aku rase level doctor yg ada kat emergency ni sampah kot.. pendaftaran ape wei yg amik mase mcm tu lame..sistem ape korang pakai..sistem ngn staff sama je aku rase..lembab..

    ReplyDelete