Dah terlalu banyak aduan atau komplain mengenai perkhidmatan kesihatan. Yang keluar dalam akhbar hanya yang kita tahu sahaja, bagaimana yang lainnya. Aduan hanya diambil tindakan apabila setelah tersiar dalam akhbar atau blog. Peluang anda untuk membuat aduan secara terus.
Tuesday, May 19, 2009
Kakitangan Hosp Sultanah Nur Zahirah tak puas hati
datanglah kerja awal-awal baru dapat parking.. jangan asyik mintak tolong kawan punch kan jer..tempat panas sikit tak nak parking..kerja pun banyak buang masa, dengan pesakit pun tak reti nak bersopan..harap2 kementerian dapat ambil tindakan yang sewajarnya..
datanglah kerja awal-awal baru dapat parking.. jangan asyik mintak tolong kawan punch kan jer..tempat panas sikit tak nak parking..kerja pun banyak buang masa, dengan pesakit pun tak reti nak bersopan..harap2 kementerian dapat ambil tindakan yang sewajarnya..
ReplyDelete