Dah terlalu banyak aduan atau komplain mengenai perkhidmatan kesihatan. Yang keluar dalam akhbar hanya yang kita tahu sahaja, bagaimana yang lainnya. Aduan hanya diambil tindakan apabila setelah tersiar dalam akhbar atau blog. Peluang anda untuk membuat aduan secara terus.
Jururawat Bahagian Ibu dan anak BATU GAJAH Puan Norazaini U19 kurang sikap penyayang, sikap perkhidmatan tidak baik dan tidak bersabar. percakapan pun tidak sopan langsung!Kalau mcm tu jgn le berkhidmat di bahagian ibu dan anak. Tukarlah bahagian ke rumah mayat dah!
sebab mereka cuma pandai bersolek cantik2 je.. soal kerja, bukan mereka hendak sangat..kalau mereka kerja dengan ikhlas hendak merawat, perkara sebegini tak akan berlaku..
ANDA SEMUA BERHAK UTK MEMBUAT TEGURAN TERHADAP KAKITANGAN KERAJAAN.. JGN BERSIKAP BACUL DENGAN MENGADUDOMBA PADA MEDIA.. KALAU X PUAS HATI KEADAAN DALAM WAD.. SEMBUR SAHAJA DALAM WAD! X KAN ITU PON X BERANI? ANDA BAYAR UTK MENDAPATKAN PERKHIDMATAN DARI MEREKA! JGN TAKUT UTK BERSUARA OK?
Kalau beginilah caranya kita menjawab komen dari pembaca, tidak mustahil perkhidmatan yang diberikan itu tidak ikhlas. Seagai paramedik kita seharusnya matang didalam menanganis etiap isu yang timbul dan tidak emosi. Kalau tak boleh kerja di KKM, berhenti aje cari kerja lain.
Jururawat Bahagian Ibu dan anak BATU GAJAH Puan Norazaini U19 kurang sikap penyayang, sikap perkhidmatan tidak baik dan tidak bersabar. percakapan pun tidak sopan langsung!Kalau mcm tu jgn le berkhidmat di bahagian ibu dan anak. Tukarlah bahagian ke rumah mayat dah!
ReplyDeletesebab mereka cuma pandai bersolek cantik2 je.. soal kerja, bukan mereka hendak sangat..kalau mereka kerja dengan ikhlas hendak merawat, perkara sebegini tak akan berlaku..
ReplyDeleteANDA SEMUA BERHAK UTK MEMBUAT TEGURAN TERHADAP KAKITANGAN KERAJAAN.. JGN BERSIKAP BACUL DENGAN MENGADUDOMBA PADA MEDIA.. KALAU X PUAS HATI KEADAAN DALAM WAD.. SEMBUR SAHAJA DALAM WAD! X KAN ITU PON X BERANI? ANDA BAYAR UTK MENDAPATKAN PERKHIDMATAN DARI MEREKA! JGN TAKUT UTK BERSUARA OK?
ReplyDeleteKalau beginilah caranya kita menjawab komen dari pembaca, tidak mustahil perkhidmatan yang diberikan itu tidak ikhlas. Seagai paramedik kita seharusnya matang didalam menanganis etiap isu yang timbul dan tidak emosi. Kalau tak boleh kerja di KKM, berhenti aje cari kerja lain.
ReplyDelete