Dah terlalu banyak aduan atau komplain mengenai perkhidmatan kesihatan. Yang keluar dalam akhbar hanya yang kita tahu sahaja, bagaimana yang lainnya. Aduan hanya diambil tindakan apabila setelah tersiar dalam akhbar atau blog. Peluang anda untuk membuat aduan secara terus.
Kalau cakap 'on-paper' aje semua orang boleh cakap. Nak mintak 1 komputer pun susah. Nak pantau aduan pelanggan pun tak boleh kerana dihalang oleh KKM. Macam mana nak pantau aduan pelanggan? Kalau kita takut nak berhadapan dengan aduan pelanggan, baik kembali ke zaman dinasour.
Kalau cakap 'on-paper' aje semua orang boleh cakap. Nak mintak 1 komputer pun susah. Nak pantau aduan pelanggan pun tak boleh kerana dihalang oleh KKM. Macam mana nak pantau aduan pelanggan? Kalau kita takut nak berhadapan dengan aduan pelanggan, baik kembali ke zaman dinasour.
ReplyDelete