Wednesday, July 8, 2009

Barang di Hospital QE lebih mahal dari 7-11

Saya ini 2-3 minggu balik balik terpaksa pigi hospital besar Kota Kinabalu untuk menjaga datuk sia yang sakit Apa yang saya sangat marah bila saya tengok ialah kedai mini-market di dalam Hospital. Hari hari saya sana, tidak henti henti itu kedai penuh saja dengan pelanggan. Kebanyakan adalah orang yang susah dan berpendapatan tak seberapa bila saya masuk tengok wah, harga dia lebih mahal dari kedal 7-11 apa punya QE bagi itu tukang kedai jual barang begitu? Saya rasa kalau QE kasi keluar tender, gerenti saya sendiri pun mau buka kedai di sana. Walaupun jual sama harga dengan di luar pun gerenti untung besar sebab itu saja kedai runcit sana. Lepas tu tidak berhenti henti lagi pelanggan di sana. Saya duduk dari pukul 7 pagi sampai 9 malam dalam hospital sudah 7 hari berturut-turut. Betul betul lah ni Hospital QE kasi susah orang Sabah yang ramai adalah orang kampung yang tidak ada kereta untuk keluar beli barang di luar QE. SabahForum.com Board-Wide Rules & Regulations

No comments:

Post a Comment