Thursday, November 24, 2011

Pihak hospital perlu butiran pengadu




2 comments:

  1. Aduan Perkhidmatan Yg Tidak Memuaskan . Nama Saya Rosli Bin Ibrahim K/P: 531028-08-5441 . No: Hp : 017-6906752 . Mengenai Doktor Yg Merawat Isteri Saya Puan Siti Asah Binti Mohamad K/P: 520129-10-5540 .Doktor Yg Menjalankan Tugas Doktor Nurul Farhana Mahamad No.MPM :-46742 Pegawai Perubatan Klinik Kesihatan Semenyih Selangor .Doktor Ini Yg Merawat Bahagian Warga Emas . Isteri Saya Telah Di- Beri Ubat Calcium Carbonet Yg Menyebabkan Kaki Kedua2 Belah Beliau Bengkak Dan Ubat Amoldiphine 10mg . Isteri Saya Tidor Dari Malam Sampai Tengah Hari Setiap Hari Tidor Lebih Masa ,Beliau Tidak Pernah Masak Utk Saya Terpaksa Makan Di- Luar . Cadangan Saya Agar Doktor Nurul Farhana Mahamad Di- Tukar Ke Tempat Lain Luar Dpd Selangor . Isteri Saya Sekarang Berumur 67Tahun Warga Emas Tidor Lebih Masa .Saya Berharap Pihak Tuan Puan Dapat Menyiasat Kes Ini Dan Membuat Pertukaran Beliau Ke Tempat Lain Dan Di Gantikan Dgn Doktor Yg Lebih Berpengalaman Utk Warga Emas Di-Klinik Tersebut Dan Dapat Menolong Mengatasi Masaallah Beliau . Dr. Nurul Pernah Tanya Isteri Saya Apa Buat Nak Bagi Utk Isteri Saya . Ramai Pesakit2 Di- Bawah Jagaan Beliau Mengadu Ketidak Kepuasan Ubat Yg Di- Berikan Oleh Dr. Nurul Farhana Mahamad . Umur Saya Sekarang 66Tahun Juga Warga Emas Dan Saya Seorang Pesara Kerajaan . Saya Berharap Pihak Tuan Puan Dapat Membantu Kami . Terima Kasih .

    ReplyDelete
  2. Aduan Perkhidmatan Yg Tidak Memuaskan Saya Di-Beri Salah Ubat2 Psikiatri Semasa Saya Berkhidmat Dgn Jabatan Laut Malaysia Ubat2 Salah Ia Lah Stelazine Largartil Melleril & Injection Modecate 1cc Setiap Bulan Selama 28Tahun Dari Tahun 1971 Sehingga 1999 Sehingga Bedah Jantong. CABG Done In Oct 1999 . Sehingga Dr.Pakar Perunding Jiwa( Psikiatri ) Dr.Juswan Affendi Dari Surabaya Indonesia Syorkan Ubat Resperidone 1mg & Malam Artane 2mg Pagi & Malam & Injection Fluanxol 30mg Setiap Bulan Sekali . Sepanjang Saya Di- Beri Ubat2 Salah Saya Telah Di- Beri Layanan Amat Burok Oleh Kawan2 Saya Di- Jab.Laut Teluk Intan Perak Dan Jabatan Laut Wilayah Tengah Pelabuhan Klang . Saya Sudah Dan Ada Buat Surat2 Tuntutan Ganti Rugi Ex Gratia Tetapi Saya Di- Paksa Utk Tanda Tangan Dokumen Semasa Saya Pergi Mesyuarat Di- Hospital Teluk Intan Perak . Surat Saya Tidak Di Kemukakan Kpd Pihak Atasan Olih Bekas Pengarah Jabatan Laut Wilayah Tengah Pelabuhan Klang Tuan Haji Rodi Bin Samsudin . Dia Dengar Fhitnah2 Dpd Samsudin Bin Siron Yg Telah Menghasut Beliau & Kawan2 Saya Dan Mengelar Saya Dgn Gelaran ROSLI GILA . Semata2 Kerana Hasad Dan Dengki . Haji Rodi Samsudin Suruh Sukumaran a/l Kali Khovhn Dera Saya Cukup2 Dalam Kapal2 Jabatan Laut Malaysia Pelabuhan Klang . Semasa Itu Saya Sebagai JuruEngine Laut Sehingga Kementerian Keselamatan & Perkerjaan Dlm Surat Mengatakan Saya Menghadapi Noise Induce Hearing Loss / Total Right Knee Replacement Failed Implant & CABG Done In Oct 1999 . Pengarah HBUK & Pengarah Bhg. Amalan Perubatan . Dr. Ahmad Razid Bin Salleh Memaksa Saya Sign Dokumen2 Yg Tiada Bertulis Oleh Saya Dokumen Tersebut Menipu Saya Dia Enggan Membayar Tuntutan Saya . Ubat2 Psikiatri Yg Salah . Laporan Perubatan Psikiatri Saya Di Jabatan Rekod Hospital Kajang Ada . Nombor K/P Saya 531028-08-5441. Saya Ada Kad OKU Pendengaran Kerana Bencana Kerja .Semasa Saya Buat Tuntutan Ini Pegawai Perumpuan Tidak Mahu Memberi Layanan Yg Burok Terhadap Saya . Kawan2 Saya Mengejek Saya Mengumpat Menhina Menyindir Sepanjang 37Tahun 4 Bulan 26Hari Dan Macam2 Lagi . Sekarang Saya Mengelami Total Right Knee Replacement Failed Implant Kerana Bencana Kerja . Saya Susah Nak Mencari Jodoh Yg Sesuai Kerana Sahabat2 Pena Saya Melalui Majalah Di- Fhitnah Oleh Raja Sardin Bin Raja Abdul Hamid Kpd Mereka Apabila Mereka Menalipon Pejabat Syahbandar Teluk Intan Perak Raja Shardin Kata Kepada Mereka Rosli Orang Gila Dan Juga Samsudin Siron Kata Kpd Mereka Rosli Orang Gila . Aduan2 Ini Kerana Layanan2 Burok Olih Kawan2 Saya Kerana Hasad & Dengki . Walaupun Perkara Ini Kes Lama Tetapi Saya Tidak Puas Hati Dgn Pegawai2 Saya Termasok Kawan2 Saya Dan Jiran2 Saya . Mereka Pandang Serong & Pulau Saya . Dr. Ahmad Razid Bin Salleh ( Pengarah Bhg Amalan Perubatan KKM ) Selaku Tidak Adil Terhadap Saya & Tuntutan Saya . Beliau Menipu Saya . Kes Penipuan . Saya Tidak Tahu Di- Mana Hendak Mengadu . hp Saya 017-6906752 Atau 03-87273298 . Taman Pelangi Semenyih . Selangor . Saya Di- Tuduh Schizophrenia Kerana Apa ? Saya Tidak Ada Voilent . Harap Dapatkan Laporan Perubatan Psikiatri Dpd Jabatan Rekod Hospital Kajang Yg Terkini . Sekian Terima Kasih .

    ReplyDelete