Thursday, November 24, 2011

Ruangan e-Aduan Penguatkuasa



Ruangan e-Aduan Penguatkuasa telah berfungsi. Memandangkan terlalu banyak aduan samada dari pembaca atau media arus perdana dll yang diterima, pemilihan hanya akan dibuat untuk paparan aduan yang mempunyai impak besar kepada rakyat. Anda ingin berkongsi maklumat dengan kami? Beri pandangan dan ulasan anda .....


Anda boleh lawat http://aduan-penguatkuasa.blogspot.com atau klik pautan di akhir ruangan ini. Lakukan tanggungjawab anda dengan memaklumkan aduan anda kepada pihak bertanggongjawab. Pihak bertanggongjawab kenalah ambil perhatian untuk kepentingan rakyat dan jangan tidur!

2 comments:

  1. Askum...saya minta pihak bertanggung jawab buat perubahan penugasan di klinik desa kampung bertam ulu Melaka dapati perkhidmatan terlalu lambat sedangkan tiada orang/pesakit untuk diperiksa.penah terlalu lama menunggu saya membuka pintu bilik pemeriksaan dapati staf-staf sdng berborak dan bergelak tawa sedangkan kami tunggu diluar seperti orang bodoh sahaja..sudah hampir 2 tahun saya dn anak buat pemeriksaan di klinik tersebut tp mash belum ada perubahan.harap pihak bertanggung jawab pantau masaalah ini...

    ReplyDelete
  2. Asalamualaikum dan selamat petang.pohon KKM terangkan kepada saya masa untuk rawatan pergigian di klinik Mahmoodiah Johor Bahru....saya dan isteri telah sampai jam lebih kurang 1540 hrs. Setelah sampai isteri saya telah ambik no giliran untuk rawatan..saya telah arahkan isteri saya untuk ke kuanter pendaftaran untuk bertanya,jawap staf klinik kesihatan tersebut, saya yang bagi no giliran tersebut dengan kadar marah!!!...klinik pergigian pendaftaran hanya jam 1300 hrs,dan klinik telah ditutup untuk pendaftaran...sedangkan waktu operasi kilinik tersebut jam 0800 hrs hingga 1700 hrs...dan telah arahkan untuk pergi ke klinik 1 Malaysia di UTC Johor Bahru....sampai di klinik 1 Malaysia pun benda yang sama berlaku....hanya rawatan biasa aje blh dijalankan...saya telah menerangkan kepada staf kuanter klinik pergigian utc bahawa telah di arahankan oleh staf kuanter klinik pergigian Mahmodiah jb.saya rasa sebagai rakyat Malaysia tidak puas hati dengan layanan dan tolak menolak kerja sedangkan telah di bayar gaji setiap bulan untuk jalankan tugas dengan amanah.pohok KKM terangkan dan balas saya komen bagi masa bagi rawatan tersebut.

    ReplyDelete